ok tajuk takleh blah. =.=


Hari ni hari yang meletihkan. Baru2 ni aku dapat banyak sms dan call2 dari membe2 ajak kluar lepak. Zorbing la kayak la hapela. Satu pun aku tak sure aku dapat join ke tak.

Pasal apa?

Untuk pengetahuan kepada mereka yang tak tahu menahu itu atau memang taknak tahu (pedulik hape aku), aku sekarang di alam pekerjaan. Aku kena cakap. Kerja tak bez.

Aku rasa bila dah kerja ni barula aku appreciate life sebagai student. Yes ada tanggungjawab student tapi tanggungjawab tu hanya untuk diri sendiri. Kalau kerja (cam aku) tanggungjawab kepada customer tu kena pikul and then ada harapan orang letak kat kite lagi tu.

Gaji pun taklah handsome sangat, aku lebih banyak dapat dari commission je.

Letih baru balik kerja menyebabkan aku terus terbungkang atas katil sejejaknya kaki aku ke dalam bilik tidur. Kadang2 sampai nak terlepas maghrib.

Sekarang ni barulah aku rasa cam nak jadi student sampai mati, taknak keje. haha. Tapi apa boleh buat. Inilah life. You'll have to face it sooner or later.

Kepada mereka2 yang ajak aku kayak, aku cubalah join. Tapi takleh janji r.

Kepada classmate ku tersayang, aku mintak maaf pasal aku tak rasa aku boleh join korang. Memang weekends ni aku tak free (dan aku bukan lelaki murahan).
.
.
.
Sesiapa yang terbaca post kali ni bolehla try jawab teka teki. Soalannya ialah tajuk post ni. Gudluck! =D